Revista 'Perspective' 15 ani.
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p15_2015_argument.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”1.
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p15_2015_sumar.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”2.
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p15_2015_cifre_si_date.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”3.
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p15_2015_argument_en.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”4.
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p15_2015_contents.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”5.
Reproducem Argumentul primului număr:
Revista dorește să deschidă spaţiul unui dialog viu al profesorilor de limbă și literatură română.
Dorinţa de unitate o orientează tematic.
Interesul pentru diversitate o deschide în cinci paliere: un dosar cu le teoretice; o secţiune cu experienţe didactice; un șir de puncte de vedere; o dezbatere; prezentări de carte și un glosar.
Revista intenţionează să circumscrie un orizont al re ecţiei și interogaţiei autentice.
Opţiunea pentru dinamism se exprimă în coexistenţa unor puncte de vedere complementare și antinomice.
Dorinţa de deschidere este prezentă în răspunsuri posibile și întrebări deschise.
Revista urmărește să dea seama de tensiuni și acorduri; în paginile
ei, se confruntă voci ale profesorilor și ale elevilor, metodele ideale și situaţii reale, imperative instituţionale și așteptări individuale, cerinţe și preferinţe…
Într-un asemenea cadru nu se poate construi o didactică a limbii și literaturii române; ea se poate însă constitui, coerent și substanţial, din derive și reușite, din întrebări și soluţii plurale, prin re ecţie și comunicare. Perspective nr. 1(1) 2000
După 15 ani, numărul de faţă își propune să construiască din fragmente o imagine dinamică a efortului nostru de a constitui/a întemeia împreună, specialiști și practicieni, o didactică a limbii și literaturii române.