Revista 'Perspective' Nr.1/ (37) / 2019.
echo wp_get_attachment_url( get_post_thumbnail_id($post->ID ), ‘single-post-thumbnail’ );[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p37_2019_argument.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”1.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p37_2019_dosar.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”2.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p37_2019_dialoguri.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”3.Dialoguri.Rodica
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
Numărul de față al revistei și-a propus să prezinte perspective diverse de abordare a limbii în școală, mai ales în relație cu noua programă. Contribuțiile aduc în discuție o serie amplă de soluții didactice, lăsând să se întrevadă premisele unei renașteri a interesului pentru studiul limbii în școală.
Un comentariu
cirjan
De unde se poate achiziționa Revista „Perspective” Nr.1/(37) / 2019 ? Am încercat pe siteul editurii Art , la secțiunea periodice, dar nu apare această revistă .