Revista 'Perspective' Nr.1/ (35) / 2018.
echo wp_get_attachment_url( get_post_thumbnail_id($post->ID ), ‘single-post-thumbnail’ );[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p35_2018_argument.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”1.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p35_2018_articol.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”2.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/p35_2018_ancheta.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”3.Ancheta.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d7d7d7″ align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
Dată fiind, pe de o parte, în fundamentarea disciplinei limbii și literaturii române de-a lungul timpului prin studiul genurilor retorice, al genurilor literare și al genurilor comunicării) și reorientarea actuală a școlii dinspre textul literar spre o varietate de tipuri de texte (dinspre genurile literare spre genurile comunicării) iar, pe de altă parte, funcția tipologiilor textuale în formarea compenteței lingvistice generice, aspect important pentru modelul curricular actual, revista a propus două numere tematice consacrate tipologiilor textuale, nr, 2/(34) 2017 și nr. 1/(35) 2018.