TEXTUL LITERAR: COMPETENTE INTERPRETATIVE SI EVALUARE
echo wp_get_attachment_url( get_post_thumbnail_id( $post->ID ), ‘single-post-thumbnail’ );[/insert_php]”]
[insert_php]
$_fis=’/html/date/s1_2000_articol.pdf’;
$_fisier=$_SERVER[„DOCUMENT_ROOT”].$_fis;
$_fisier1=’http://’.$_SERVER[„HTTP_HOST”].$_fis;
[/insert_php]
”1.
echo file_Size($_fisier);[/insert_php]” title_align=”left” content_align=”left” layout=”boxed” bg=”#d3efff” align=”left” type=”vector” icon=”enotype-icon-paperclip” size=”32″ icon_align_to=”box” size=”32″ icon_animation=”flash” icon_animation_duration=”1″ icon_animation_delay=”1″ icon_animation_iteration=”1″ title_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]” icon_link=”[insert_php] echo $_fisier1;[/insert_php]”]
TEXTUL LITERAR: COMPETENȚE INTERPRETATIVE ŞI EVALUARE 9-10 iunie 2000, Cluj
Proiect desfaşurat în cadrul programului EducaŃia 2000+ în parteneriat cu
ISJ Cluj
Facultatea de Psihologie şi Ştiințe ale Educației
Prima secțiune şi-a propus conturarea conceptului de competență interpretativă şi specificul lui.
A doua secțiune a vizat modalităŃile de evaluare a competențelor interpretative în înțelesul de orchestrare a cunoştințelor despre literatura şi de aplicare a grilelor de interpretare.